BLOG RAPTOR ROMANIA

Recenzie vopsea Raptor – După Șase Luni – Ce nu a funcționat corect?

06 / 11 / 2024

Au trecut șase luni de când 4WD-ul nostru a trecut prin cea mai mare renovare – întreaga mașină a fost vopsită cu vopsea Raptor.

În acest timp, Amarok-ul a participat la aventuri în pădure și a traversat câteva răscruci importante de râuri în zona Victoria High Country.

Am primit o mulțime de laude pentru 4WD-ul nostru.

Oamenii ne opresc în parcările centrelor comerciale și ne spun cât de mult admiră aspectul, în timp ce așteptăm la semafor.

Se pare că am reușit să atragem atenția și băieților de 8-10 ani – de multe ori auzim cum spun:

„Uite mașina aia, tată, cât de tare e!” Așa că suntem foarte mândri de asta.

La sfârșitul articolului anterior am atins deja câteva probleme legate de rezultat.

Acum, voi trece direct la subiect în recenzia mea de șase luni.

Cu vopseaua Raptor au fost atât succese, cât și eșecuri.

În această recenzie a vopselei Raptor, vei găsi informații detaliate și actualizate despre patru puncte cheie:

  1. Ce s-a întâmplat cu vopseaua Raptor?
  2. De ce a eșuat vopseaua Raptor?
  3. Ce planificăm să facem în legătură cu asta?
  4. Cum poate fi evitată utilizarea ineficientă a vopselei Raptor?
  5. Încă recomandăm vopseaua Raptor?

 

Ce s-a întâmplat cu vopseaua Raptor?
Îngrijorări inițiale legate de durabilitate

 

La 30 de zile după aplicare, am început să punem la îndoială afirmațiile legate de rezistența la zgârieturi și porozitatea vopselei.
Vopseaua noastră era plină de zgârieturi și era atât de poroasă încât nu am reușit să îndepărtăm produsul de lustruire pentru mașini care a stropit pe bull bar.

Adam a folosit un disc de lustruire din spumă cu un produs de lustruire pentru plastic pentru a repara farurile noastre.

O picătură mică de lustruitor a căzut pe bull bar-ul acoperit cu Raptor și părea că lustruitorul a fost absorbit de vopsea.

Nu am reușit să curățăm suficient și, în cele din urmă, a lăsat o pată permanentă pe bull bar.

 

Am cerut sfaturi

Așadar, am contactat U-Pol (proprietarul Raptor Coatings Australia) pentru a cere sfaturi.

U-Pol a oferit un serviciu excelent pentru clienți.

Un tehnician a venit personal să inspecteze mașina.

Acest lucru nu ne-a așteptat deloc. Adam și tehnicianul de la Raptor Coat au avut o discuție bună despre ce s-ar fi putut întâmpla cu vopseaua noastră.

 

Așadar, ce a mers bine?

 

 

După ce am petrecut mai mult de 50 de ore reparând panoul deteriorat, a venit momentul să începem următoarea etapă de pregătire.

A durat extrem de mult, dar eram foarte entuziasmați că în sfârșit ajungem la etapa de pulverizare.

Am amestecat vopseaua Raptor colorată, culoarea mașinii și întăritorul, și am curățat pistolul de pulverizare între fiecare recipient. Totul a fost executat perfect.

Tehnicianul de la Raptor Paint a confirmat că am urmat toți pașii corecți în timpul pregătirii.

 

Ce a mers prost?

 

Nu ne-am dorit o textură prea aspră și s-a dovedit că a fost probabil prea fină.

Vopseaua Raptor ar fi trebuit să pulverizeze din pistol, dar în cazul nostru nu a ieșit așa cum era planificat.

 

De ce a eșuat vopseaua Raptor?

 

Am pulverizat prea fin.

Presiunea aerului era setată la 55 psi. Pistolul de pulverizare profesional are un duză ajustabilă, care oferă control total asupra cantității de vopsea care curge. Probabil că a fost setat prea fin.

Din păcate, Adam nu își amintește exact de câte ori a rotit duza, dar este posibil să nu fi fost suficient.

 

Ce plănuim să facem în legătură cu asta?

Trebuie să pregătim și să revopsim întreaga mașină 4WD.

Suntem foarte dezamăgiți și, sincer, foarte demoralizați.

Deși mașina arată minunat, este prea greu de menținut curată și va începe să arate deteriorată foarte repede – mai ales dacă vom călători pe și mai multe trasee pe drumurile din Australia.

La momentul scrierii acestui articol, procesul de revopsirea început deja. Bullbarul, aripile roților, treptele personalizate, spațiul de încărcare și capota au fost toate revopsite în negru. Următorul pas este să ne pregătim mental pentru a revopsi și restul vehiculului.

 

Acest lucru implică:

 

  • Găsirea timpului – este necesară o zi întreagă pentru pregătire și încă o zi pentru revopsire. Plus, va trebui să ne lipsim de mașină timp de cel puțin cinci zile – inclusiv timpul de uscare.
  • Găsirea unui loc – nu avem un garaj propriu și nici un compresor, așa că va trebui să cerem din nou un loc.
  • Banii – revopsirea nu va costa probabil mai mult de 1000 de dolari. Dar este totuși 1000 de dolari, care va veni din economiile noastre.

 

Cum puteți evita pulverizarea greșită a mașinii dvs. cu Raptor?

  • Urmați instrucțiunile de utilizare.
  • Citiți și vizionați toate ghidurile profesionale și videoclipurile de pe site-ul U-Pol.
  • Întotdeauna pregătiți corect suprafața.
  • Întotdeauna curățați pistolul de pulverizare între schimburile flacoanelor de vopsea.
  • Nu pulverizați întreaga mașină 4WD cu acoperire Raptor prea fin sau prea gros. Este recomandat să alegeți o suprafață de testat înainte de a pulveriza pe mașina dvs. sau, dacă acest lucru nu este posibil, plătiți o vopsitorie auto profesională pentru a face munca.

 

Încă recomandăm vopseaua Raptor?

Dacă te întrebi dacă am recomanda în continuare vopsirea întregului vehicul cu acoperire Raptor, am spune………DA, dacă este făcut corect, arată minunat. Este, de asemenea, o performanță destul de tare dacă o faci singur.

Dacă dorești să afli mai multe, vizitează raptorshop.ro și explorează culorile produselor noastre, sau, dacă ai nevoie de o lectură ușoară, poți citi mai multe despre Raptor!

Dacă ești curios în legătură cu articole, videoclipuri suplimentare legate de Raptor, vizitează paginile noastre de social media. Suntem prezenți pe Facebook, Instagram, TikTok, Pinterest.

Inapoi la toate